Veelgestelde vragen over retour- en ruilbeleid

Hoe kan ik mijn bestelling retourneren?

  • Klik hier om te retourneren; 
  • Voer jouw bestelnummer en e-mailadres in; 
  • Volg de instructies en selecteer de artikelen die je wilt retourneren; 
  • Is je aanvraag goedgekeurd? Dan ontvang je een bevestigingsmail met verzendrichtlijnen. 

Wat zijn de kosten om te retourneren?

De kosten voor een retour zijn voor eigen rekening.

Welke artikelen kan ik retourneren?  

De volgende artikelen kunnen worden geretourneerd:

  • Artikelen binnen 14 dagen na ontvangstdatum;
  • Artikelen in ongebruikte en verkoopbare staat; 
  • Artikelen in de originele verpakking met alle kaartjes intact. 

Welke artikelen kan ik niet retourneren? 

 De volgende artikelen kunnen niet worden geretourneerd:

  • Gift cards.

Kan ik mijn artikel(en) omruilen?

Ja, het is mogelijk om één of meerdere artikelen om te ruilen. Via deze link kan je jouw artikel(en) aanmelden. Voor het omruilen betaal geen kosten. 
Volg de stappen op onze retourpagina. Is je retourzending aangemeld? Dan verwerken we je ruiling binnen 2 tot 4 werkdagen. 

Het artikel wat ik heb ontvangen is beschadigd!

Is je artikel beschadigd of is je bestelling incompleet? Neem dan binnen 24 uur na ontvangstdatum contact met ons op. Een beschadigd artikel hoef je in sommige gevallen niet terug te sturen. 

Wat zijn de restitutie-opties?

De volgende terugbetaling opties worden ondersteund: 

  • Terugbetaling via de oorspronkelijke betaalmethode;
  • Restitutie voor een tegoedbon. 

Wanneer ontvang ik mijn terugbetaling?

Is jouw retourzending ontvangen, beoordeeld en goedgekeurd? Dan storten wij het aankoopbedrag binnen 5 tot 7 werkdagen terug. Wij informeren je hierover per e-mail. 

Mijn vraag is niet beantwoord...

Staat jouw vraag hier niet tussen? Stel je vraag via ons contactformulier. Wij komen hier zo spoedig mogelijk op terug.